Innkjøpskontoret AS ble opprettet i 2013, og begynte sitt arbeid i januar 2014. Siden den gang har vi bistått kommuner, fylkeskommuner, statlige virksomheter og innkjøpssamarbeid med å gjennomføre anskaffelser raskt og effektivt. Nå gjennomfører vi 100-200 anskaffelser i året – alt fra rammeavtaler til enkeltanskaffelser. Fordelen med å bruke oss, er at vi gjør dette hver eneste dag og ikke bare en gang i ny og ne slik situasjonen er for mange av våre kunder.

På den annen side – vi har også mange kunder som selv sitter med daglig ansvar for anskaffelser, men som ikke alltid har tid til å rekke over alt kollegene ønsker å få gjennomført. Da kan vi steppe inn på kort varsel og hjelpe til.

På denne siden kunne du tidligere lese litt om de som jobber hos oss. Dette har vi dessverre måttet kutte ut, da våre konkurrenter prøver å finne ut hvordan vi jobber, og har brukt den korte teksten som lå her som et argument for å få innsyn i forretningshemmelig informasjon om oss. Du må gjerne ringe oss hvis du vil vite mer om hvem vi er.

Her finner du kontaktinformasjon: Kontakt oss.

Offentleglova er forresten ikke alltid så enkel, og du kan lese mer om den i Historien om offentleglova.