Gjennomføring: Antall stjerner (1 – 5)
Hvor fornøyd er du med fremdriften?
Basert på tilbakemeldinger på prosjekter Innkjøpskontoret AS har gjennomført i perioden 2018-2024.
Statens Arbeidsmiljøinstitutt
Innkjøpskontorets medarbeidere er kunnskapsrike, dyktige og har god kompetanse på gjeldende regelverk knyttet til alle aspekter av en anskaffelse. De jobber alltid med utgangspunkt i kvalitetssikrede rutiner. Dette skaper trygghet for oss og gir oss svært god avlastning i krevende anskaffelser. Kostnader, fremdrift og det endelige resultatet leveres alltid i henhold til den avtalte fastprisen.
Avd. direktør Margrethe Schøning, STAMI

Lier Vann og Avløp
Etter flere år samarbeid med Innkjøpskontoret er vår erfaring at de er svært profesjonelle og kvalitetsorienterte. De holder et høyt faglig nivå, alltid til stede når du trenger hjelp og er hyggelige å jobbe sammen med. Alt i alt en meget solid samarbeidspartner som vi er veldig godt fornøyd med. Kan anbefales på det sterkeste!
Innkjøpsrådgiver Morten Johansen, Lier Vei, Vann og Avløp

Ås kommune
Innkjøpskontoret bisto oss med anskaffelsen av en rammeavtale for gravetjenester. De jobbet raskt og effektivt og sikret god fremdrift. De kom også med gode innspill til avtalen, og vi er veldig fornøyd med det endelige resultatet.
Ingeniør, prosjektavd. Camilla Dorthea Volnes, Ås kommune

Hvaler kommune
Vi manglet litt kompetanse på innkjøp og trengte gjennomføre et par konkurranser raskt. Innkjøpskontoret var svært profesjonelle og håndterte hele prosessen for oss på en særdeles god måte.
Juridisk rådgiver Anders K. Johansen, Hvaler kommune

Øvre Eiker kommune
For oss har den juridiske kompetansen vært viktig som innkjøpskontoret har bidratt med, men det har også vært viktig med spisskompetanse på prosjektledelse med så mange deltakere som gjør at disse anskaffelsene blir ekstra komplekse. Innkjøpskontoret har bidratt til at vi fått bedre betingelser, bedre vareutvalg i kommunenes bestillingsløsninger og økt kapasiteten på innkjøp for VVI. Innkjøpskontoret har vært en forutsetning for å lykkes med vårt felles innkjøpsarbeid i VVI.
Innkjøpssjef Kristina Bauhr, Øvre Eiker kommune

Renovest
Me har samarbeida med Innkjøpskontoret på fleire av våre anskaffelsar, og er svært nøgd med dette samarbeidet. Dei er effektive og rasjonelle, og konsentrerer seg om det som er viktig for anskaffelsen. Møta blir holdt via Teams, noko som både er tidsbesparende og kostnadseffektivt.
Me kan trygt anbefale Innkjøpskontoret som samarbeidspartner i anskaffelsesprosessar.
Dagleg leiar, Tor Helge Gjersund, Renovest IKS

Regionrådet for Hallingdal
Vi har hatt gleden av å bruke Innkjøpskontorets kompetanse på flere anskaffelser i vårt regionsamarbeid innenfor IKT. Det faglige nivået og styring av komplekse innkjøpsprosesser har gitt oss stor trygghet for prosessen, samt høy kvalitet på anskaffelsene. Den brede erfaringen og kjennskapen til markedet vi jobber mot, har vært meget verdifullt for oss. Innkjøpskontoret har en meget god service, og er en god sparringspartner på små og store spørsmål rundt innkjøp. Vi gir innkjøpskontoret våre sterkeste anbefalinger.
IKT koordinator Knut Jakob Larsen

Tromsø Kirkelige Fellesråd
Samarbeidet har foregått på teams. Prosessen var preget av struktur og god framdrift. Kontoret har god kompetanse på innkjøpsfaglige spørsmål, vi fikk både tips og veiledning underveis. Vi opplevde også gode internkontrollrutiner og dokumentasjon når innkjøpsprosessen foregikk.
Oddgeir Albertsen, Kirkeverge Tromsø Kirkelige Fellesråd

Sunnfjord kyrkjelege fellesråd
Sunnfjord kyrkjelege fellesråd opplevde å få god og profesjonell bistand fra Innkjøpskontoret da vi skulle anskaffe orgel til Sande kyrkje i 2023. Dette er ikke kompetanse vi har «in-house», men gjennom Innkjøpskontoret fikk vi både rask, smidig og kompetent hjelp gjennom anskaffelsesprosessen. Orgelet er nå under bygging i Tyskland og skal etter planen innvies 1. søndag i advent 2025.
Sissel Vartdal, Kyrkjeverje Sunnfjord

Follo Brannvesen IKS
Vi har brukt innkjøpskontoret til forskjellige anskaffelser. Blant annet til anskaffelse av nye brannbiler. Sammen med vår egen faggruppe bistår Innkjøpskontoret med profesjonell kunnskap og gjennomføring av
innkjøpsprosessen. Vi har gode erfaringer med innkjøpskontoret og bruker de gjerne igjen ved større anskaffelser.
Roger Thompson, Avdelingsleder, Follo Brannvesen IKS

INNSIKT
Sirkula IKS, og renovasjonsselskapene som inngår i INNSIKT samarbeidet er godt fornøyd med bistanden fra Innkjøpskontoret AS. De har god kapasitet og gjennomfører anskaffelser på en rask og effektiv måte. Vi opplever at de har god kompetanse innen anskaffelsesregelverket. I tillegg til å bistå oss med gjennomføring av anskaffelser er vi godt fornøyd med deres generelle rådgivningstjeneste, samt tilbud om månedlige webinarer hvor relevante innkjøpsfaglige tema blir presentert.
Marit Steen, Innkjøpsleder, INNSIKT
