Vil du jobbe hos oss?

Innkjøpskontoret AS vokser og er alltid på jakt etter dyktige innkjøpsrådgivere.

Vi ser etter DEG:

  • Du må bli motivert av å gjennomføre offentlige anskaffelser raskt og effektivt.
  • Du må beherske elektroniske verktøy – vi jobber aldri med papir!
  • Du må like å gjennomføre møter på telefon/nett – vi reiser ikke hvis vi kan unngå det.
  • Du må evne å lede faggrupper og sørge for fremdrift.
  • Du må like å jobbe hjemmefra, med kontinuerlig kontakt med våre kolleger via nettet. Du må også ha selvdisiplinen som skal til for å få det til.
  • Du må følge vårt kvalitetssystem og bruke våre maler og prosedyrer.
  • 100% stilling, 37,5 timer.
  • Du får backoffice og sidemannskontroll.
  • Jurist eller annen høyere utdannelse er ikke nødvendig, men er heller ingen hindring.
  • Vi er interessert i medarbeidere over hele landet.
  • Gode betingelser – hvis du er den rette for oss!

Ta kontakt med oss!